Monday 2 October 2017

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT by TDC




Hi kawan-kawan... Jumpa lagi kita.. Harini Azza nak share sedikit tentang my team.. Azza buat bisnes dengan SAHAJIDAH HAI O MARKETING ( SHOM ).. And Azza dari The Diamond Circle (TDC).. Team kami terkenal as PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT di mana main product kami adalah Premium Beautiful.. Kami pakai Premium Beautiful, rasa dan kongsikan dari Premium Beautiful ni boleh Jadi IBU DUIT untuk dijadikan sumber pendapatan juga.. Best pulak dengar kan.. Hehe 

CDM Shaliza Aziz

Founder of The Diamond Circle adalah CDM Shaliza Aziz. Beliau mother of 2 and beliau juga adalah ex banker seperti Azza. Bermula buat biz ni hanya nak tambah pendapatan tapi dari biz ni ubah kehidupan beliau 100% lebih hebat dari sebelum ni.. Now beliau dah full time biz ni. Kumpulan rangkaian beliau merasa tumbuh meluas di seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia dan Singapura.



Di TDC terdiri dari pelbagai background kerjaya. Mostly semua bekerjaya ie Engineer, banker, doktor, pensyarah, jururawat, guru, manager, government dan surirumah pun ada. Semua dalam niat yang 1 nak buat biz ini untuk tambah pendapatan sampingan yang luar biasa dengan SHOM.


Bermula dengan TDC tiada syarat ketat. Daftar RM80 anda secara sahnya menjadi agent sah SHOM. Then kami ada pelbagai plan untuk anda pilih memulakan perniagaan. Yang bestnya di TDC anda akan di bantu dan di ajar bagaimana untuk berniaga melalui media social dengan cara yang betul.


Di TDC kami anjurkan class ilmu asas iaitu TDC Intensive Training setiap bulan ni Central, Johor dan Kedah bagi memudahkan setiap agent di setiap negeri dapat manfaatkan class ilmu dengan mudah. Dalam proses me jadi usahawan.. Kita mesti ada ilmu. Tanpa ilmu bisnes memang tak kan bertahan lama.


Kami juga ada O Group Special dimana agent lebih diberi perhatian and khusus untuk mantapkan biz. Biasanya O Group lebih kepada praktikal. Speaker pula disampaikan dari mentor-mentor berpengalaman.


Ini adalah sebahagian team Azza di Central.. Semua bermula dengan RM50 kini semua sedang memecut siapkan next pangkat ke 2 SHOM iaitu Senior Sales Manager (SSM).. Mosty my team semua bukan calang-calang kerjaya. Mereka bekerjaya besar and buat biz nih sebab nampak peluang untuk besarkan income. Lagipun biz ni hanya manfaatkan Media Social iaitu FB/IG dan BLOG. Jadi boleh jalan kan biz tanpa ganggu waktu kerja hakiki.


Mostly yang buat biz ni perempuan berstatus isteri dan ibu. Bukan apa golongan wanita ni mereka terdedah kepada tanggungjawab. Nak bantu suami tambah pendapatan secara tak langsing ringankan beban suami juga. Jadi kalau ada suami tak beri anda nak biz, kena faham kan suami kenapa anda nak buat biz ni. Mereka bukan apa, risau anda buat biz separuh jalan dan membuang masa juga kos ( Modal ). Kita pun tak kan nak buat sekerat jalan kan.. Mestilah nak buat betul-betul sampai dapat hasilnya.



Azza suka team cikgu-cikgu ni... Mereka mengajar berlainan sekolah di negeri yang berbeza. Mereka juga pakai Premium Beautiful and jana pendapatan dengan PB. 




Beruntung tau jadi usahawan SHOM as Premium Beautiful Expert dari TDC potential genggam income dari 4-5 figures monthly. Sesuailah untuk anda yang mencari peluang berniaga selain gaji hakiki. Ramai yang ingat biz jual korset ni Low Class..  Tapi dari biz ini kami dapat jana income dengan mudah. If nak upgrade ekonomi kita dan family mesti bermula dengan Income. So buatlah pilihan terbaik. Bukan buat sebab suka. Tapi untuk kehidupan lebih baik.

Nak biz maju dan lancar mesti ada ILMU. Plus buat dalam TEAMWORK yang susah jadi mudah.

Join us now and be my new protege for October harini..

Azza Amri
PREMIUM BEAUTIFUL TOP AGENT 


Malaysia | Brunei | Indonesia | Singapore

No comments:

Post a Comment