Thursday 5 October 2017

ANAK RAMAI CANTIK LANGSING DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

Salam sejahtera kawan-kawan..


Harini akk nak kongsikan pengalaman my client Premium Beautiful. Semalam akk ada dapat pertanyaan dari client ni anak 6 nak pakai Premium Beautiful. Beliau sedang masalah berat badan dan lebaran especially part perut buncit dan pinggul lebar.

Premium Beautiful ni best tau sebab ia unik tak sama dengan lambakan korset lain di pasaran. Ia takde size S, M, L, XL dan XXL tau.. Ia ada semua size dari sekecil-kecilnya-hingga sebesar-besarnya. So ukuran size client kena ukur dulu dengan tali tape then baru kita tahu apa size dan harganya.

Di bawah ni ada beberapa real testimoni dari TDC yang akk ambil mereka yang anak minima 5 orang hingga 14 orang.. Hurmmm.. ramaikan hehe.. Semuanya memiliki bentuk badan yang kemas dan langisng dari sebelumnya. Elok-elok stress dengan perut buncit, now semuanya happy perut kempis FIT AND FIRM tau.. hehe

Sebelum tu akk nak bagitahu sikit, kita orang perempuan kalau takde masa nak bersenam tu dek sibuk dengan kerja di office sila ada perisai badan atau bodyguard badan yang akan membantu kita dari berselera makan setiap masa.. Haaa kata nak kurus kan, kalau makan tak jaga how you nak kurus langsing kan.. Sekurang-kurangnya ada Premium Beautiful membantu kawal selera kita dari makan berlebihan.

Gambar atas ni adalah ibu anak 6 dari Batu Pahat. Anak no 1 hingga anak no 5 beliau pakai bengkung biasa semasa berpantang. Tapi lepas beliau cuba berpantang dengan Premium Beautiful anak ke 6 amat jauh beza. Bentuk badan lebuh jauh mengecil, halus, dan perut buncit pun takde katanya. Malah lenih awet muda.. bestkan



Gambar atas ni pula ibu anak 5 dari Cheras. Sebelum pakai Premium Beautiful memang ada masalah kesihatan seperti Migrain, sakit-sakit pinggang..Tapi sejak pakai Premium Beautiful semuanya hilang. Malah bentuk badan lebih kemas berpotongan dan sihat cergas diusianya sekarang..



Gambar atas ni ibu anak 5 dari Kedah.. nak pakai Premium Beautiful untuk kemaskan bentuk badan. Beliau 40an.. Anak pun rata-rata dah berada di universiti. So diperingkat usia macamni lagilah nak jaga badan. Bila dah langsing macamni beliau lebih confident nak melaram dari sebelumnya.



Client ni akk suka. beliau rasanya anak paling ramai untuk testimoni Premium Beautiful. Anak 14 youuuu..Yelah usia macamni dengan anak yang ramai mestilah nak jaga  badan kan.. Especially kesihatan pun nak kena jaga juga. Selain faktor pemakanan kena ada penjagaan badan seperti pemakaian baju dalam yang sesuai ie Premium Beautiful untuk elak sakit belakang dan elak badan kembang. 



Ni testimoni anak 5 lagi. Bila dah pakai Premium Beautiful bentuk fizikal badan pun instant kemas takde lagi yang gelebeh dan jatuh. 


Ni akk suka. beliau ibu ana 5 dari Bangi. Baru je pakai Premium Beautiful dalam 2 tahun macamtu. Seorang yang bekerjaya memang takde masa nak bersenam. Bila ada Premium beautiful membantu beliau berpenampilan lebih menarik sepanjang hari di hospital.

Best tau pakai Premium Beautiful ni.Once sarung je dibadan boleh nampak perbezaan pada pinggang lost 2-3 inchies instantly. Tak kisahla berapa besar size dan berat badan korang masih boleh pakai Premium Beautiful. Sebab tu setiap wanita perlu ada sepasang dua Premium Beautiful and memang tak rugi beli. Selain terkenal as bodyshaper melangsingkan badan ia juga terkenal as bengkung moden bersalin dan back support kepada yang ada msalah tulang belakang.

Grab dengan akk kalau korang berminat nak kemaskan bentuk badan. Especially yang tengah masalah perut buncit tu..This is the best korset nak recomen korang pakai..



Azza Amri
+60102262734

PREMIUM BEAUTIFUL TOP AGENT
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/ Singapore 

No comments:

Post a Comment