Wednesday 4 October 2017

PREMIUM BEAUTIFUL MEMBANTU CYST FIBROID


Assalamualaikum rakan-rakan akk yang di sayangi..

Harini akk nak kongsikan sedikit how Premium Beautiful membantu untuk pesakit yang adal masalah Cyst dan Fibroid. Nowaday banyak cara yang boleh membantu mereka yang ada msalah ketumbuhan dalam rahim ni seperti dapat rawatan pakar wanita di hospital atau kaedah altenatif lain dengan memakai Premium Beautiful. Seperti yang anda maklum Premium Beautiful satu-satunya Korset yang ada FAR INFRARED amat bagus untuk kesihatan dalaman wanita. 







Tengok gambar ni takutkan. Akk juga takut dan risau jika akk juga salah sorang pesakit yang ada Cyst atau Fibroid. Setakat ni alhamdulillah akk sihat. Tapi kita tak tahu akan datang. lebih baik akk berjaga-jaga sebab akk pun tak kerja lepas bersara dunia perbankan. Kos pembedahan macamni kalau di hospital swasta mencecah RM28,000..

10 Fakta  tentang Fibroid yang akk petik dari sumber google.
  1. Mengikut kajian, ketumbuhan Fibroid di alamai oleh 405 kaum wanita tetapi cuma 205 dari golongan ini yang betul-betul memerlukan rawatan.
  2. Sekiranya ada ahli keluarga terdekat atau anda mengidap Fibroid, risiko anda utnuk mendaoat Fibroid adalah 3kali ganda lebih besar.
  3. Tumbesaran Fobroid bergantung sepenuhnya kepada hormon Estrogen yang dirembeskan dengan banyak selepas puberti. Jadi ia tidak pernah dikesan pada kanak-kanak dan size Fibroid mengecut selepas monopos disebabkan  kekurangan Estrogen.
  4. Fibroid membesar semasa hamil disebabkan rembesan hormon estrogen yang tinggi yang dikeluarkan oleh uri. Walaubagaimanapun ia bukan alasan untuk pembesahan Caesarean. kebanyakan dari wanita berFibroid masih boleh bersalin secara normal.
  5. Gejala yang kerap dikaitkan dengan Fibroid  adalah aliran haid yang banyak dan senggugut.
  6. Anemia adalah salah satu komplikasi serius Fibroid.
  7. 80% wanita yang mengidap Fibroid tidak mempunyai sebarang gejala. Diagnosa selalunya dibuat secara tidak sengaja.
  8. Keterukan gejala Fibroid tidak berkait secara langsung dengan size atau bilangan Fibroid tetapi tempat pada rahim di mana ia tumbuh.
  9. Fibroid adalah di antara sebab utama Histerektomi iaitu pembedahan buang rahim.





Salah satu altenatif membantu pesakit yang ada Fibroid adalah dengan memakai Premium Beautiful. Bahagian utama iaitu Long Girdle kami membantu untuk penjagaan rahim kita lebih baik. Sebab itu those yang pernah pakai our Long Girdle yang dulunya period tidak lancar atau senggugut berubah lebih normal dan sihat.





Gambar atas ni adalah client akk dari Sg Pelek, Sepang. Beliau tahap kronik sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital jangka masa panjang untuk proses rawatan. Selepas sebulan memakai Premium Beautiful alhamdulillah doktor sahkan Fibroid sembuh sepenuhnya, tiada lagi proses untuk follow up hospital dan makan ubat. Badan kini lebih cergas dan sihat.. Malah bonus bentuk badan pun kemas dari sebelumnya.





Ini juga diantara testimoni real cust kami di mana Fibroid semakin mengecil, senggugut dan sakit belakang berkurangan. Ini yang kita nak, mereka semakin sihat.








Ini testimoni terbaru kami semalam di mana beliau ada Fibroid. Ikutkan harus jalani pembedahan. Tapi beliau ikhtiar dengan Premium Beautiful alhamdulillah Fibroid mengecut. Kini berita paling seronok kami nak kongsikan beliau hamil 6  minggu... Alhamdulillah.






Ini pula client akk kisahnya adik yang nak beliPremium Beautiful untuk majlis persandingan beliau soon. Beliau kongsikan kehebatan Premium Beautiful di mana kakaknya juga satisfied user Premium Beautiful. Sihat sepenuhnya dari Fibroid, kakaknya hamil dan dah dapat zuriat juga setelah lama menunggu cahaya mata.






Premium Beautiful bukan korset biasa. ia lebih kepada 70% kesihatan wanita. Sebab itu akk selalu syorkan wanita diluar sana yang belum ada Premium Beautiful Please ada 1-2 set Premium Beautiful. Alang-alang beli biarlah berbaloi untuk diri kita sampai bila-bila. Kesihatan tu lebih mahal dari sepasang korset ni.











Kita ada 3 kaedah pembayaran seperti di atas, jadi jika anda adalah pesakit Cyst dan Fibroid akk syorkan dapatkan segera dengan akk harini. Tak kira di mana anda berada akk akan datang pakaikan with Free service.



Hubungi Akk

Azza Amri
+6010 2262734
Premium Beautiful Top Agent
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/ Singapura

No comments:

Post a Comment