Wednesday 4 October 2017

PREMIUM BEAUTIFUL ROAD TOUR IPOH





Assalamualaikum kawan-kawan..

Siapa orang IPOH? hehe 
Kalau orang Ipoh korang sedara awok le tu..hehe.. Akk asal jati Ipoh mali.. Family sedara mara di Pengkalan Pegoh dan merata sekitar Ipoh.. Kalau korang orang Ipoh ni ada peluang biz akk nak share. Jom kita sama-sama kaya berjaya dengan SHOM di negeri kelahiran kita.



Semalam Road Tour ke dua our Founder The Diamond Circle ( TDC ) CDM Shaliza Aziz and team bantu team kami di Ipoh Perak. Alhamdulillah makin berkembang yong... Udah ramai yang ambil pelung berniaga dengan SHOM ( Sahajidah Hai O Marketing ).. Jangan kata di Kolumpo je sara hidup tinggi. Duk di Ipoh pun terasa bahang sesak kalau gaji tak cukup. Akk tahu le akk pernah rasa cegitu duk Ipoh dengan baki gaji RM500 15 tahun dulu nak makan apa sebulan anak beranak kan.. Abih mak ayah kita adik beradik kita pula macam mana.. Kita mesti nak bantu family kita juga..

Nowadays side income tu udah 1 keperluan selain gaji hakiki kita. Cuba congak balik sekarang tengok gaji sebulan kita cukup ke idok yong.. kalau udok cukup tu moh le mula dengan team akk berniaga Online product-product kesihatan dan kecantikan SHOM.


CDM Shaliza Aziz ditemani bakal DSM Aqma di Ipoh semalam



Ni kak Munirah atau lebuh mesra dengan panggilan kak Ira.. Beliau orang Tambun ibu kepada 4  cahaya mata comey-comey.. Umur dia 40an tapi awet muda kan.. beliau udah lama pakai Premium Beautiful sejak 2007 lagi. Beliau kini surirumah sepenuh masa selepas bersara dari kerjaya sebagai setiausaha di Kuala Lumpur. Beliau nekad untuk jana pendapatan dengan SHOM 2  bulan lepas dan so amazing bulan lepas beliau siap pangkat pertama dalam SHOM iaitu Sales Manager with accumulated sales RM20,000 ++ tau.. haaaa ni bila surirumah berniaga..Kome yang bekerja tu lagi la boleh buat. Beliau terus bertindak buat dari hari pertama mula register tanpa sebarang alasan tak boleh. Sebab di The Diamond Cirlce kita semua di ajar dan dibimbing sehingga berjaya seperti kak Ira.
income 2 bulan ni cecah RM5,000 ++.. Kita gaji sebulan pun lepas potong-potong berapa kerat je tinggal kan..Tapi kak Ira mampu dapat income 4  angka 2 bulan.

kak Ira dan Aqma.
Aqma masih muda, buat bisnes ni kurang 2 tahun kini salah sorang leader hebat di TDC as Premium Beautiful Expert


Ni adalah team Kak Ira bersama CDM Shaliza Aziz. Beliau seorang jururawat pun mula berniaga dengan SHOM as Premium Beautiful Expert Perak. Sebab beliau nampak peluang ada 2 gaji sebulan boleh upgrade pendapatan keluarga.. 

Ayuh orang-orang Perak mari sertai kami di SHOM. Peluang ni terbuka kepada semua untuk tambah pendapatan sampingan. Azza pun dah mula, Kak Ira pun dah mula juga. sebenarnya ramai lagi dari TDC Perak, nanti Azza kongsikan next blog Azza.. Azza sebenarnya nak lihat kawan-kawan dari Perak pun berjaya di negeri kelahiran Azza sendiri. Penatkan kerja makan gaji. Gaji pun tak cukup.
Nilah peluang kita nak ubah kehidapan. SHOM dah sediakan platform terbaik kepada kita yang nak berniaga. Menantikan anda warga Ipoh untuk mula shj. Jika ada yang nak berniaga dengan SHOM hubungi Azza segera.. Azza akan datang berjumpa anda di Ipoh dan kongsikan bagaimana kita nak mula untuk buat duit lebih bulan ni..Ayuh kawan-kawan.. Buat bulan ni rezeki kome dapat bonus minima RM5,000 11 November..Cun-cun budak cuti sekolah boleh buat  belanja berjalan kan..

Contact Azza 
+60102262734 segera


No comments:

Post a Comment