Tuesday 10 October 2017

IKHTIAR HAMIL DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

Tajuk ni amat sensitif kan.. Especially yang inginkan cahaya mata.. Bertahun-tahun tunggu tapi takde juga zuriat.. Anak anugerah terindah dalam sebuah keluarga.. Zuriat penyambung warisan keluarga..

Anak Anak akk hehe

Harini akk dapat 2-3 orang bertanyakan tentang bagaimana Premium Beautiful membantu untuk dapatkan zuriat... Actually ni adlh kaedah alternative.. Kita ikhtiar dan usaha dengan apa cara yang tidak membahayakan kesihatan dengan hanya memakai sepasang Premium Beautiful. Korang pun maklum Premium Beautiful bukan korset biasa. Ia satu-satunya korset ada FAR INFRARED bagus untuk kesihatan dalaman badan.




FIR yang ada pada sulaman Premium Beautiful berfungsi memecahkan molekul-molekul air dalam badan supaya menjadi lebih kecil untuk membantu melancarkan perjalanan dalam darah stabil. Bila badan sihat secara tak langsung hormon kita stabil juga.

Premium Beautiful ada 3 bahagian.. Part yang membantu untuk our hormon adalah Long Girdle. Sebab tu kalau perasan our long girdle mempunyai bentuk love ❤️ di hadapan. Ia bertindak untuk mengangkat, mencengkam dan meletakkan rahim kita dipaksinya dengan kukuh. 



Faktor berat badan juga mengganggu proses kehamilan. Dengan pemakaian Premium Beautiful secara berterusan membantu mengelak dari berat badan berlebihan. Insy mudah untuk hamil.

Apapun kita usahakan sahaja. Nowadays ada 2 kaedah rawatan membantu untuk kesuburan samada traditional atau MODEN. Mana yang mampu boleh usaha and ikhtiar melalui kaedah In Vitro Fertilization. Akk pernah tanya kos IVF ni tak lari minima RM20,000.. Why not cuba our Premium Beautiful dulu.. Sepasang PB hanya kurang RM3,000.. Dibawah ni ada beberapa testimoni client akk ... Yang konsisten pakai PB alhamdulillah berjaya hamil... Ada sembuh lepas ketumbuhan Fibroid pun berjaya hamil dan melahirkan baby yg sihat.. Apapun kita kena usaha.. Jaminan bukan dari akk tau.. Kita ikhtiar dengan sepasang Premium Beautiful ni.. 






Setiap pembelian sepasang Premium Beautiful akk akan beri Herba Maharani.. Amat membantu jika anda masalah hormon and period tidak lancar. Gabungan mantop utk mereka yang berusaha untuk dapat kan zuriat..

Hubungi akk utk lebih lanjut... Insy kita usahakan shj.. Nilai duit tak beerti berbanding kita ada cahayamata.. Anugerah Allah yang tidak ternilai..


Azza Amri
PREMIUM BEAUTIFUL TOP AGENT 
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/ Singapore 

No comments:

Post a Comment