Wednesday 21 February 2018

PREMIUM BEAUTIFUL TRAINING


Salam Sejahtera..
OK sebenarnya gambar-gambar ni tahun lepas punya kebetulan sebelum akk delete dalam handphone ni baik akk update blog akk ni dulu. At lease ada lah untuk dikenangkan.. hehe

Happy sangat haritu akk dan TDC dapat ilmu baru Di HQ SHOM dari Pakar Premium Beautiful iaitu CDM Fong yang merupakan wanita pertama memakai Premium Beautiful. Seriously ilmu tak pernah cukup. Makin belajar makin seronok. Makin confident as Premium Beautiful Expert. Secara tak langsung peluang yang dianjurkan oleh SHOM, kami dapat upgrade skill dan binder kami lebih hebat dari sebelumnya..





Alhamdulillah selain akk, my team Kak Intan pun datang sama.. Termasuk our CDM Shaliza Aziz, DDM Olyn dari Melaka dan ramai lagi yang hadir dari TDC..




Class harini lebih details tentang cara 
  • Ukur badan 
  • Tentukan size Premium Beautiful lebih tepat 
  • Tips untuk dapatkan size yang selesa
  • Tips ahoy kan lemak badan 
  • Apa itu Far Infrared dalam sulaman benang Premium Beautiful 
  • Kebaikan Premium Beautiful untuk membantu Sakit Pinggang dan Tulang Belakang






Banyak sangat ilmu yang kami pelajari. Rupanya semakin banyak belajar semakin banyak yang kita tak tahu. Peluang yang ada seperti ini kita harus ambil sebaiknya sebab kelas ini SHOM anjurkan FREE! FREE! FREE! Best kan!

Korang pun tahu, more and more kenaikan lately. Kita rakyat biasa. Nothing much we can do. Take this opportunity to upgrade our income. Even today, professional people also grab this opportunity. Ada lebih, lebih baik dari cukup-fikir makan. Coz we never know how our future ( economy). Get ready with come back up do biz with SHOM as Premium Beautiful Expert.

Thanks SHOM for this special arrangement. Seriously best!



No comments:

Post a Comment