Thursday 19 October 2017

BUAT BISNES PUN WAJIB KAUT ILMU

Assalamualaikum kawan-kawan...

Lama akk tak jengah blog akk.. Seminggu ada kot.. Ampuuun yea akk busy sikit... hehe .. Ok bebaru Sabtu lepas kami ada meeting bulanan dengan TDC... Best! Best! Best! Meeting kalini dihadiri dari biz partner dari KL/Sngor, Melaka, JB, N9, Ipoh dan Kedah...




Kami semua mostly terdiri dari ibu-ibu yang ada kerjaya, ada anak-anak kecil, ada masih belum berkahwin and ada juga usia 50an pun ada. Tapi semua dengan niat yang satu dalam biz ni iaitu nak tambah pendapatan, berjaya dan kaya bersama-sama dengan SHOM.. Kami semua ni Premium Beautiful Expert... Dengan hasil jual baju dalam kesihatan kami semua mampu genggam income minima 3-5 angkat sebulan.. WOW kan..



Ramai pandang biz jual baju dalam ni biz low class tapi tanpa mereka sedari biz nilah beri kami geng gam income lumayan! Biz pun mudah via online dengan media social.. Ramai nak mula tapi risau penolakan orang ramai nak beli produk atau mula biz dengan SHOM.. Yang penting kita share dulu biz proposal.. Bila dah share mereka lebih jelas hala tuju biz ni bagaimana.



Both adalah our speakers pada sabtu lepas bagaimana untuk power close dalam biz .. Both manjangkau sales RM1 juta hingga 2 kita tau.. Jual Premium Beautiful je tau... Low class je biz nih haaaa jangan pandang takde mata.. 




Ramai yang nak biz tapi tak nak datang class. Nak ilmu itu datang kepada mereka. Alamatnya biz juga tak bertahan lama.. Itu banyak berlaku.. Ibarat kita makan gaji kita pun belajar juga. Majikan akan hantar kita untuk seminar dan kursus... Point pun sama untuk improve skill dan pengalaman bekerja lebih bagus.. 


Once join us di TDC kita memang diberikan ilmu secukupnya secara berkumpulan dan perseorangan. Sebab tanpa Ilmu how kita nak improve biz lebih maju. Lagi-lagi biz melibatkan product kesihatan dan kecantikan.. Kita nak share dengan orang ramai mesti dengan ilmu dan fakta yang cukup supaya mesej pun lebih jelas.

TDC bukan menganjurkan class di KL sahaja malah kita juga adakan class di Johor dan Kedah bagi memudahkan biz partners di luar KL/Sngor boleh datang ambil ilmu juga..


Kalau nak dapat sales sebulan ramai client seperti akk macamni akk boleh bantu ajarkan... Dengan Ilmu korang akan dapat hasilnya juga. 

1 comment: