Tuesday 19 September 2017

Premium Beautiful membantu pesakit Scoliosis


Pesakit Tulang Bengkok / Scoliosis 


Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan.

Harini Azza nak share sedikit tentang Scoliosis ( tulang belakang bengkok ).. Azza sejak akhir-akhir ini kerap dapat pertanyaan client di media social tentang cara menangani sakit mereka ni dengan Premium Beautiful Corset. 

Azza bukan pesakit Scoliosis tapi Azza adalah pesakit Lumbar Spine yang kronik di mana Azza pernah lumpuh separuh badan juga. Berpunca akibat kemalangan di tempat kerja hujung 2011. Premium Beautiful banyak membantu Azza untuk proses penyembuhan lebih baik dari sebelumnya sebagai back support Azza sehingga kini.

Azza juga ada kenalan di mana beliau juga adalah pesakit Scoliosis. Alhamdulillah berkat ikhtiar dan usaha beliau dengan Premium Beautiful kesihatan bertambah baik.  Sebab kalau melibatkan tulang belakang selain kaedah pembedahan, ubat-ubatan mahupun treatment lain back support antara altenatif juga yang para doktor suggest pakai untuk support tulang belakang kita lebih sihat.

Bahaya Scoliosis kepada wanita


Skoliosis ni keadaan di mana tulang belakang seseorang membengkok dan melengkung dari paksinya. Ia lebih kerap berlaku di kalangan wanita iaitu sebanyak 2% berbanding lelaki hanya 0.5 peratus. Wanita yang ada masalah ini boleh mencuba mengawal dan mengatasi masalah tulang bengkok dengan memakai Premium Beautiful secara konsisten. Anda harus mencuba berikhtiar dengan Premium Beautiful ni sebab harganya juga lebuih jauh murah dari kos pembedahan yang tinggi + risiko juga selepas pembedahan.




Premium Beautiful terkenal sebagai back support untuk mereka yang adalah masalah tulang belakang. Ia diiktiraf dari Persatuan Pakar Tulang Antarabangsa ( US, Canada dan Quebec ). Jadi tidak perlu ragu-ragu akan kualiti Premium Beautiful untuk penjagaan tulang belakang anda.



Testimoni Scolisis dengan Premium Beautiful





Client Azza ni warga Indonesia yang bekerja di Shah Alam sebagai buruh binaan ikhtiar membeli Premium Beautiful untuk isterinya yang sedang kronik Scoliosis di Sumatera Selatan. Mereka ingin cuba untuk sembuh elak dari pembedahan. Terima kasih Pak Hendra cari Azza untuk beli sepasang Premium Beautiful Elegance untuk isterinya. Katanya nilai duit bukan ukuran lagi tapi demi kasih sayang kepada isterinya dan mahu isterinya sembuh.


Dari sepasang Premium Beautiful ni kita cuba ikhtiar. Azza pernah mengalami situasi yang teramat sakit saat tulang belakang Azza cedera dulu sebab itu Azza kongsikan kelebihan Premium Beautiful ini kepada sesiapa yang ada msalah tulang belakang.

Untuk sepasang Premium Beautiful ni harganya ikut size badan anda. Di mana ia tiada size S M L XL XXL sebab Premium Beautiful ni custom made ada semua ukuran badan anda dari sekecil-kecilnya hinga size besar. Boleh hubungi Azza untuk dapatkan 1-2 set Premium Beautiful. InsyaAllah Azza akan beri service yang terbaik kepada anda.

Kita hanya berusaha untuk sembuh. Dengan kos yang seminimal ini mana tahu dapat beri kehidupan anda yang penuh bermakna. Tulang belakang amat penting untuk segalanya pada badan kita.


Azza Amri
+6 010 2262734

Kaedah pembayaran : Tunai / Credit card/ Aeon Credit

No comments:

Post a Comment