Tuesday 10 October 2017

PAKEJ BERPANTANG LENGKAP DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum ...
Selamat malam kawan-kawan.. Azza harap semua belum tido lagi hehe..

Malamni nak share tentang Premium Beautiful dan mereka yang baru lepas bersalin... Apa yang perlu ada.. Actually tak perlu banyak sangat "perkakas" kita semata berpantang..  Ada 3 ni PANTANG 44 HARI kita memang cukup lengkap.. Sihat dan langsing..
  • Premium Beautiful 
  • Bio Seleza Feminine Pad
  • Herba Maharani 
PREMIUM BEAUTIFUL


Bila kita berpantang ni kan.. Seluruh badan kita mesti nak jaga.. Baik luaran dan dalaman.. Maklumlah 9 bulan 10 hari kita mengandung.. Urat-urat kita mengembang.. Badan pun sama kembang.. Angin usah kata banyak dalam badan. Sebab tu lepas bersalin kita kena berbengkung betul-betul. Alang-alang nak slimkan badan pakai korset instead yang cover pinggang and punggung sahaja. Hasilnya memang best. Perut yang gelebeh dan buncit tuh kan FIT AND FIRM! Korang kena maklum tau.. Premium Beautiful ni sekali korang pakai bersamaan 5kali sesi bertungku. Sebab Premium Beautiful ni ada Infrared Badan rasa "warm-warm" and lebih bertenaga. Korang pun feel energetic takde rasa letih nak tidur je semata berpantang.



Di bawah ni real testimoni ibu-ibu berpantang dengan Premium Beautiful.. Dari anak sikit smpai anak ramai.. Letops body mereka kan.. Bonus awet muda.





BIO SELEZA

Akk ramai tau client bila dah pakai our BIO SELEZA memang dah tak pakai Feminine Pad lain.. Sebab SELESA katanya. And paling best NIPIS MENYERAP bagai tak pakai PAD.. Takde bau-bauan herba.. Memang best! Lagi-lagi Kalau pakai semata berpantang, habis semua darah kotor, darah nifas keluar.. Kita dalam pantang badan lesu. Ada juga berbau "hamis".. So our Bio Seleza bertindak menyerap segala bauan dari darah kotor untuk kita lebih Fresh juga.





HERBA MAHARANI

Our Herba Maharani antara Herba terkenal dikalangan wanita sejak dulu sampai lah sekarang sebagai ibu segala herba. Bahan utamanya adalah ayam hitam yang korang pun tahu khasiat ayam hitam ni.


Pengambilan Herba Maharani hanya sekotak sebulan. Itupun badan kita dah cukup cergas tau.. 



Siapa yang digalakkan ambil Herba Maharani?













Dengan setiap pembelian 1 set Premium Beautiful korang akan dapat PERCUMA sekotak Bio Seleza atau Herba Maharani dari akk untuk PROMO OCTOBER bulan ni.. atau nak dapat ke 2-2 nya sekali korang dapatkan 1 set Premium Beautiful and Short Bra je.. 


Jom! Jom! Jom! Berpantang mudah lebih sihat dengan Premium Beautiful + Herba Maharani + Bio Seleza!

Hubungi akk :

Azza Amri
Premium Beautiful Top Agent
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/ Singapura

No comments:

Post a Comment