Tuesday 10 October 2017

LONG GIRDLE TERBAIK PREMIUM BEAUTIFUL

Harini hari ramai client akk ramai lak bertanya tentang Long Girdle Premium Beautiful. Oklah sebab Long Girdle Premium Beautiful memang terbaik pun sebab ia antara part terpenting untuk kesihatan wanita..





Our Long Girdle Premium Beautiful ni banyak fungsi dan kelebihannya kepada kesihatan dalaman wanita especially our rahim kita. Antaranya :

  • Menyokong rahim Selepas Melahirkan Anak 
  • Menstabilkan Hormon 
  • Mengurangkan Senggugut ( Period Pain )
  • Membantu Untuk Kukuhkan Kandungan
  • Merawat Keputihan 
  • Mencantikkan punggung 
  • Mengemaskan perut dari gelebeh & buncit 





Kita ada 2 warna iaitu hitam dan kelabu. Harga juga berbeza.


  • Hitam ( Premium Beautiful Classic ) Lebih kepada untuk reshape bentuk badan 
  • Kelabu ( Premium Beautiful Elegance ) Lebih kepada maintain size bentuk badan


Selalunya our Long Girdle lebih kepada aspek kesihatan rahim. Those yang masalah rahim ni akan kerap ada masalah kesihatan terganggu seperti diatas..
Sebab tu those yang ada masalah kesuburan dan kesukaran mendapat zuriat mereka akan ikhtiar dengan Premium Beautiful. Alhamdulillah ada diantara mereka berjaya "Hamil". 

Disamping itu untuk mereka yang ada masalah seperti Fibroid dan Cyst. Amat membantu untuk elak lebih teruk. Ada yg mengecut dan ada yang sembuh sepenuh nya.




Korang pun tahu Premium Beautiful ni bukan korset biasa. Tapi dari-satunya Korset ada Far Infrared bagus untuk kesihatan. Sebab itu jadi pilihan wanita masa kini menggantikan pakaian dalam mereka yang biasa-biasa.




Setakat ni yang pakai Our Long Girdle Premium Beautiful memang happy. Imagine pinggul yang melebar dan perut yang buncit dulunya, kini lebih FIT & FIRM! Tak kisah berapa besar size korang ada size Long Girdle ni untuk di pakai.. Best dan sedap di pakai macam seluar legging je hehe...  



My client dari IJN yang beli our Long Girdle Premium Beautiful.. Muka banyak happy di situ hehe .. Free Azza beri Garlic Tablet untuk pecah lemak dan buang angin pada badan..



Diatas ni my client juga bila berpantang dengan Premium Beautiful. Our Long Girdle support kemas perut beliau especially tempat yang CZER. Haaa, bersalin Caesar pun boleh pakai Premium Beautiful.. Luka cepat sembuh.

So korang Kalau nak beli Long Girdle Azza memang suggest our Premium Beautiful.. Tak rugi beli. Ia Lifetime Warranty jika ada kerosakan.


Cara pembayaran ada 3 cara mudah seperti di bawah..


Boleh hubungi Azza untuk beli full set @ Long Girdle sahaja. 

Hubungi Azza Amri
Premium Beautiful Top Agent
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/Singapore 

1 comment:

  1. Stainless Steel V2 Stainless Blade Chrome Plated Chrome
    Stainless steel V2 Stainless Blade Chrome Plated Chrome Plated Chrome titanium fat bike Plated Chrome plated iron titanium token Chrome plate. Features: Stainless Steel V2 titanium sheet metal blades provide superior comfort titanium shaver and 2021 ford escape titanium hybrid

    ReplyDelete