Sunday 4 February 2018

Mentor G8 Unity

Assalamualaikum... 

Agak lama Azza tak jengah blog ni.. Sibuk sikit hehe..
Harini berkesempatan update. Sebenarnya banyak nak cerita tapi kadang tu kering idea pula.. Sayang sangat biarkan blog bersarang kan.. adeeh.. Hope lepas ni Azza akan kerap update..

Ok, haritu Azza diberi peluang untuk one to one coaching bersama mentor disegani iaitu CDM Hanis Haizi.. Siapa tak kenal Hanis Haizi.. Usahawan hebat SHOM yang telah mencipta nama dan membawa satu fenomena dalam ‘Online Marketing’ di mana beliau telah menghasilkan 150 juta  Sales dalam tempoh 5 tahun.. Hebat kan.. 

CDM HANIS HAIZI

CDM Hanis Haizi juga telah melahirkan lebih 50 CDM sepanjang penglibatan beliau bersama SHOM. Mempunyai pengalaman lebih 9 tahun dalam Industri Network Marketing dan kini telah melebarkan network hingga ke peringkat Antarabangsa.

Direct mentor Azza adalah CDM Shaliza Aziz.. Ex banker..  Kini fulltime dalam bisnes ni. Telah melahirkan 2 CDM di bawah jaringannya juga expand bisnes hingga ke Brunei, Indonesia dan Singapore.. CDM Eija banyak membantu Azza untuk improve bisnes ni lebih maju. Tak pernah lepaskan tangan membantu. Bersyukur Azza mempunyai mentor yang sentiasa memimpin anak-anak bisnes tanpa meletakkan sebarang had.

MENTOR KU SAYANG

Semasa berjumpa dengan CDM Hanis Haizi beliau pesan bisnes ni terus buat je. Jangan bertangguh. Boleh cepat kenapa mesti lambat. Aim terus 6 bulan ni lebih pantas. Haaaa then ada lagi rahsia perniagaan yang beliau share.. Rasa amat semangat nak pecut 6 bulan nih lebih baik. Cukup-cukup lah dah tertinggal ke belakang bebaru ni.. Now masa untuk bangkit!

MENTOR KU SAYANG

Azza nak berjaya! Azza nak improve bonus bisnes ni 5-6 angka lepas ni. If mereka berjaya lahirkan agent genggam Income 5-6 angka sebulan kenapa Azza tak boleh. Pokok pangkal hati ni saja nak atau tidak sebenarnya. 

SHOM antara platform bisnes yang bagus dan kukuh. Produk dah terkenal tak susah nak berniaga. Plan Marketing juga tersedia rapi tak perlu susah kita nak fikir strategi. Those ada diantara kalian nak berniaga online tu Azza alu-alukan kedatangan kalian ke our team G8 Unity. 

InsyaAllah Azza akan guide kalian berniaga. Kita sama-sama improve kewangan kita lebih baik. Jom bisnes bersama G8 Unity ..




Azza Amri

2 comments: