Wednesday 21 February 2018

KAMI USAHAWAN PREMIUM BEAUTIFUL MALAYSIA INDONESIA

Assalamualaikum wbt.. 

Bertemu kita lagi harini.. 
Alhamdulillah tadi sempat meluangkan masa dengan another rakan kongsi Azza iaitu bakal SSM Intan Faznita. Kak Intan ni mother of 3 masih bekerja di CIDB dan buat bisnes ni secara part time. 


Pergi tadi di temani anak bongsu Azza, Mya.. Alhamdulillah, Mya jenis tak ganggu Jika Azza ada buat business sharing or coaching. Dia faham mamanya sedang mencari rezeki. 



Perbincangan harini bagai akan untuk setting perjalanan bisnes kak Intan untuk siapkan pangkat dan besarkan bonus. Begitu juga untuk besarkan rangkaian kumpulannya juga. Sebab Azza masih ingat lagi BIG WHY kak Intan nak buat bisnes ni untuk tambah pendapatan memandangkan gaji hakiki tidak mencukupi dek komitment hidup semakin meningkat. Kebetulan anak sulungnya kini belajar di Intitusi Pengajian Tinggi. Memang memerlukan pendapatan yang besar setiap bulan.



Selalu pesan kak Intan buat bisnes SHOM ni macam kita makan gaji. Jangan anggap sebagai bisnes part time. Yang membanggakan perjalanan bisnes kak Intan ni, hari pertama buat bisnes ni, beliau mula dengan 5 set Premium Beautiful. Rezeki tuah kaki tak siapa yang tahu, hari pertama habis 5 set PB dek rakan office beli. Nampak tak demand di situ. Alhamdulillah. 


Kak Intan juga adalah peneman Azza business travel ke Indonesia untuk bertemu business partner dan client . Azza dah bawa kak Intan 2kali ke Medan, Indonesia untuk tunjuk bagaimana cara kita nak luaskan pengalaman  berniaga di tempat orang. Memang seronok.



Azza selalu mendoakan agar bisnes kak Intan semakin berkembang maju. Nak tengok beliau berjaya ke pangkat seterusnya dan capai bonus besar. 


Sebab tu Azza suka buat bisnes ni. Sebab kita bekerja dalam 1 kumpulan bantu each other. InsyaAllah Jika ada yang nak buat bisnes ni Azza akan guide you all the way. Bisnes ni tak susah Sebab platform keusahawanan semua tersedia ada. Tinggal untuk kalian mula saja. 

Hubungi Azza utk keterangan lanjut bisnes dengan SHOM. 

Azza Amri,
+60102262734
Premium Beautiful Expert.

No comments:

Post a Comment