Wednesday 21 February 2018

PREMIUM BEAUTIFUL KORSET VIRAL

Assalamualaikum wbt.. 

Semoga rakan-rakan and baca blog Azza harini dimurahkan dikurniakan kesihatan yang baik, rezeki yang melimpah ruah dan berjaya dalam apa jua bidang diceburimu.

Harini Azza nak share tentang kebersanan dan kehebatan Pelangsing Badan Premium Beaufiful. Ikutkan Azza banyak share testimoni client yang dah pakai Premium Beautiful.. Saban hari memang banyak sangat testimoni yang pakai Premium Beautiful untuk kesihatan dan kecantikan bentuk badan.

Pernah dengar Premium Beautiful Corset?

Ok, Premium Beaufiful Corset ni berbeza dengan korset-korset biasa yang dijual dipasaran. Ia ada Far InFrared bagus untuk kesihatan. Juga membantu membakar kalori badan kita. Disamping itu ia juga ada Certificate oleh Persatuan Pakar Tulang Antarabangsa ie US, Canada dan Quebec. Bagus kan Premium Beautiful.

Kita ada 2 jenis Premium Beautiful iaitu Premium Beautiful Classic (warna hitam ) lebih kepada untuk reshape bentuk badan. Dan Premium Beautiful Elegance ( warna kelabu ) terbaru di pasaran dan lebih kepada untuk maintain size badan. Fabrik amat lembut dan bila disarung bagai tak pakai korset. Seriously lembut. Mostly client Azza Di Brunei & dan Indonesia mereka lebih gemar beli dan pakai Premium Beaufiful Elegance.. Citarasa mewah gittew.. hehe



ANTARA TESTIMONI PREMIUM BEAUTIFUL 





Kita mungkin tidak dianugerahi dengan bentuk badan yang memukau. Tapi kita masih boleh memiliki bentuk badan idaman. Bagaimana caranya? Hanya “ Touch Up” sikit dengan Pelangsing Badan Premium Beautiful. Termudah! Terpantas kemaskan bentuk badan. Bestkan..


Jomlah pakai Premium Beautiful harini. Tak rugi beli. Sebab setiap wanit memang perlukannya. Dapatkan dari Azza segera dengan harga yang menarik. InsyaAllah Azza akan datang pakaikan. So Azza akan ajar cara pakai lebih lanjut.

Azza Amri
Premium Beautiful Expert
Malaysia/ Brunei/ Indonesia/ Singapore

No comments:

Post a Comment