Friday 1 April 2016

PREMIUM BEAUTIFUL PENAWAR SAKIT TULANG BELAKANG BY AZZA AMRI

SAKIT TULANG BELAKANG
Lumbar Spine / Slip Disc.

Bagaimana Cara Anda Mengatasinya?




Gambar di atas tu adalah Azza masa di wad menunggu masa utk dimasukkan ke OT room.
Azza adalah pesakit Lumber Spine kronik L4/L5.
kalau ikutkan Azza mmg takde masalah tulang belakang.. Alhamdulillah sihat. 
Tapi lepas kemalangan di tempat kerja di mana kerusi Azza patah Azza terpaksa hadapi masalah sakit tulang belakang seumur hidup Azza.

Lepas major operation 2012, dimana tulang belakang Azza dimasukkan 2 besi kekal di L4/L5.. Azza masih lg tak sihat. Setahun Azza cuti utk baik pulih tulang belakang Azza di hspital dengan pelbagai rawatan dijalankan. Dalam masa yg sama Azza pernah lumpuh 1/2 badan ke bawah. Setiap bulan juga Azza menjalani fisio terapi.. Tapi masih tetap takde improvement ( Kisah panjang..hehe.. Azza ringkaskan )



Doktor pernah suggest Azza untuk pakai Lumbar Support tp Azza decided cuba dengan Premium Beautiful Corset. Azza mula dengan Waist Nipper dahulu untuk support tulang belakang Azza.. Sebelum itu Azza juga refer dgn my doc tentang Premium Beautiful. Doc Azza galakkan pakai coz Premium Beautiful ada tauliah dari Pakar Tulang Antarabangsa.





Alhamdulillah ada improvement kepada tulang belakang Azza. Dimana sebelum ni setiap pergerakan Azza terbatas. Nk duduk, berdiri, berjalan, tidur dan solat semuanya terganggu. 
Premium Beautiful memang membantu untuk support tulang belakang Azza. Tapi kena konsisten pakai la... Far In Frared yang ada dalam premium beautiful ni membantu juga Azza lebih bertenaga dan untuk melancarkan peredaran darah dalam badan. tak semua korset dipasaran ada Infrared tau. Hanya Premium Beautiful shj ada kelebihan ni. Memang tak rugi beli.


Sekarang Azza dh kurang jalani rawatan..Ubat-ubatan pun dh lama tak makan since Azza amalkan pakai Premium Beautiful setiap hari,. Kawan-kawan yang ada malalah yang sedemikian pakailah Premium Beautiful coz tak rugi beli..pelaburan hanya sekali untuk kesihatan kita sampai bila- bila. Lagipun takkan sampai tua kita asyik nak berkampung di hospital kan..heee..fikir-fikirlah..

Azza alhamdulillah semakin baik.. Kudrat pun makin kuat.. Rasa terhutang nyawa dengan Premium Beautiful. Jika Azza tak dikenalkan dengan Premium Beautiful mungkin harapan sembuh tu lambat.
Lepas betul-betul sembuh suami bawa kami sekeluarga ke Tanah Suci mengerjakan Umrah.. Alhamdulillah.. Menitik air mata di depan Kaabah daku sihat and mampu mengerjakan ke tanah suci tanpa  sebarang masalah kesihatan.


Those ada masalah tulang belakang grab our Premium Beautiful sekarang
Azza akan share sendiri di hadapan anda how Azza sembuh seadanya dengan korset hebat ni.
Azza juga akan bagi Harga Istimewa those yang senasib Azza. Tulang belakang amat penting untuk support anggota badan kita. Sayangilah tulang belakang kita. Risikonya boleh lumpuh seperti yg pernah Azza hadapinya dulu. 

Dapatkan sekarang yea kawan-kawan.




Azza Amri
+60102262734
razalinarahmat@gmail.com






No comments:

Post a Comment