Thursday 28 April 2016

DIAMOND NIGHT 2016



DIAMOND AWARD 
( DIAMOND SALES MANAGER - DSM  )

PUTRAJAYA INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE 
( PICC )



Alhamdulillah.. Sabtu lalu 23 April 2016 Azza dan sebahagian bisnes partner dari The Diamond Circle ( TDC ) telah diraikan secara gilang gemilang pada malam DIAMOND NIGHT 2016 bertempat di Putrajaya International Convention Centre yang telah dianjurkan oleh syarikat kami iaitu  Sahajidah Hai O Marketing ( SHOM ).
.




Diamond Night ini dianjurkan khas untuk meraikan segala usaha dan penat lelah para usahawan-usahawan SHOM yang telah berjaya mencapai target jualan sebanyak RM180k, RM720k dan anugerah khas iaitu Tabung Kereta ( Car Fund ).
.
Tema Diamond Night 2016 untuk tahun ini adalah " Sparkling Like A Diamond". Memang best sebab yang datang semuanya bergemerlapan bak berlian tau..he..he..hee
Azza bersyukur akhirnya Azza merasa sendiri berdiri di atas pentas tersebut bersama bisnes partner TDC yang lain iaitu DSM Aini, DSM kak Siti Norizam dan DSM Abg Rosman.


.
Untuk capai ke tahap ini bukan mudah walaupun jumlah keseluruhan sales terkumpul adalah RM180k. Jika tidak dengan kekuatan kumpulan dan semangat yang kuat memang tidak akan dapat siapkan pangkat ini.
.
Disini Azza nak ucapkan ribuan terima kasih kepada orang yang selalu support Azza iaitu barisan leader yang menarik Azza ke dalam bisnes ini iaitu CDM Shaliza Aziz dan DDM Ain Zulkarnaind. Mereka lah yang dari awal memperkenalkan Azza Premium Beautiful untuk sembuhkan tulang belakang Azza. Amat terharu kerana keperihatinan mereka membantu bukan sahaja Azza sembuh seadaanya..Malah Azza juga sebahagian dari usahawan SHOM yang ingin juga berjaya dalam bisnes ni membantu mereka yang senasib Azza.
.
Disamping itu juga Azza nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan bisnes partner Azza yang lain..Sama-sama bantu dalam kumpulan.terima kasih juga kepada suami dan anak-anak..family Azza juga rakan-rakan yang lain yang support Azza dalam bisnes ni. Meskipun bila ditahap ini ada yang datang dan pergi tidak langsung mematahkan semangat Azza untuk terus berjuang sebab pada Azza rezeki ini bukan selalu datang. So mesti buat sehingga habis-habisan hingga ke perjuangan terakhir.
.
Apapun Azza tetap ingat pesanan para leader TDC..

"TO BE A GREAT LEADER..
YOU HAVE TO BE A GREAT FOLLOWER"

Here Azza nak share sebahagian gambar-gambar kami di majlis Diamond Night 2016.. 






.





No comments:

Post a Comment