Saturday 15 October 2016

PAYUDARA CANTIK DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

PAYUDARA MELENDUT TERUS UP DAN TEGANG

DENGAN MUDAH DAN BERKESAN

NAK TAK?




Selamat petang semua.. 
Harini Azza berkesempatan nak update blog Azza ni.
kebetulan semalam dapat client yang bertanya tentang masalah yang beliau hadapi iaitu PAYUDARA JATUH /  KENDUR LEPAS BERSALIN.

Kebetulan Sis pun tengah rajin mengkaji time time ni so marilah baca sama.. Amik ilmu jugeek..hehehe
PAYUDARA KITA NI JANGAN DIBIAR MELENDUT u olls.. Aset tuh..
Kalau kita ni di anugerahkan wajah yang cantik, sayang jugak kalau bentuk badan tak menawan dek payudara yang gelebeh and jatuh..  Eh ada tau wanita sedemikian. Mostly terjadi yang lepas beranak pinak tu la. Bila dah habis tempoh menyusukan anak.. Terus abaikan penjagaan payudara kita. Sebab sis pun begitu jugeek sebelum ni. Hhehehe..Insaf bila tengok cermin.. auuu.. malu.

Salah satu sebab popular la.. Pemilihan Bra yang tak sesuai. kita as wanita kena pilih betul betul, kalau tak boleh jadi PUNCA!
Haaaa betul tak kebanyakkan kita nih especially perempuan tak pernah didedahkan utk memilih pakaian dalam yg sesuai sejak dari kita remaja lagi. Haaa dulu mak yang belikan so ikutlah sesuai ke tak dengan kita hantam sajalah. Takpun kita pakai yang akak kita punya. Kita pakai jek bukan tahu apa.
Akibatnya pemakaian size yg tak betul, boleh menjurus kepada masalah kesihatan. Ia juga boleh merosakkan bentuk dan juga size boob tuh sendiri. Worst case, pakai baju dlm yg silap boleh membawa kepada breast cancer.


TIPS PILIH BAJU DALAM SESUAI


Untuk Payudara Bersaiz Kecil
Pilih bra jenis ‘push up’ kerana ia dapat membantu membuatkan payudara kelihatan lebih padat. Pilih bra yang jenis half cup dan bukannya full cup.

Untuk Payudara Pendulous (kebawah)
Pilih bra yang berdawai yang dapat menampung payudara dari bahagian bawah.
Selain itu pilih bra yang jenis ‘full cup’, bertali lebar dan mempunyai sokongan tambahan.

Untuk Payudara Yang Berposisi Jauh
Pilih bra yang memberi sokongan sisi yang dapat merapatkan posisi payudara.

Untuk Payudara Yang Berposisi Rapat
Pilih bra atau coli yang berdawai pada bahagian tengah untuk membantu menjarakkan kedudukan payudara.


LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL 



Jom bertukar dari bra biasa ke LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Kenapa long bra PB Korset?

  • Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong payu dara.
  • Lace 'Cup' mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Untuk ibu yang menyusukan bayi, hanya tarik kebawah untuk mengeluarkan isi payudara. Tindakbalas ini mengelak dari payudara jatuh. FIR juga terdapat disini, air susu tidak akan menitis-nitis/berhenti ia akan mengoptimumkan perkilangan air susu tidak berlebih tidak juga berkurang.
  • 2 batang keluli bermemori (kiri dan kanan di tulang rusuk) berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan . Badan akan terbentuk menjadi kon shape disini- anda akan kelihatan mantap disini.






TESTIMONI LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL





So jika korang ada masalah sedemikian jangan bertangguh untuk dapatkan payudara yang kemas dan menawan. Pemakaian Bra mesti sesuai dengan kita juga. Dapatkan our Long Bra Premium Beautiful. memang tak rugi beli sebab ianya tahan lama. Support breast kita dari kendur sampai usia kita meningkat tua juga. Long Bra ni didatangkan dalam 1 Set Premium Beautiful Korset.
Grab 1 Set sis akan beri harga special with Free gift. Nanti contact Azza yea.


Azza Amri
010 2262734




No comments:

Post a Comment