Saturday 15 October 2016

BENGKUNG CAESAREAN

BERSALIN CZER NI BOLEH BERBENGKUNG KE?? 



Selamat petang semua.. 

Harini Azza berkesempatan nak update blog Azza ni. Tengok tajuk atas tu.. Memang ramai mommy to be yang bila doctor kata terpaksa bersalin secara pembedahan dah risau. Habisla perut aku geleber.. habislah bodyshape aku mengembang lebar-an.. Hehehe.. Sebab soklaan tu jugaklah sis pun pernah dalam dilema masa nak lahirkan ke dua-dua anak sis. Takde rezeki nak bersalin normal. So Nizam dan Mya dilahirkan secara czer. 

Kebetulan semalam dapat client yang bertanya tentang masalah yang beliau hadapi iaitu BERSALIN CZER NI BOLEH BERBENGKUNG KE?? 
BOLEH sebenarnya.. Jika anda di set kan bersalin Normal atau Czer sebenarnya kedua-dua cara ni boleh berbengkung.
Kebetulan Sis pun tengah rajin mengkaji time time ni so marilah baca sama.. Amik ilmu jugeek..hehehe

Ramai mak² yg bersalin secara czer nih ada masalah menghilangkan bulging kat bahagian czer tuh. Pastuh masa pantang diorg ni tak recommended untuk pakai bengkung lilit-lilit tuh.



Tapi ade berita baik, utk mak-mak yang terpaksa bersalin secara czer nih. Especially selepas keluar wad & luka tak kering lagi, kita galakkan untuk hanya pakai waist nipper utk support belakang. Waist nipper ni berfungsi utk menjaga postur badan kita dr membongkok sebab menahan sakit dan nyilu. Selain tuh bantu elak dari bergesel dgn baju/kain yg kita pakai.




Bila luka dah kering, barulah boleh pakai sepasang korset tuh. Alhamdulillah ramai yg bg positif feedback sgt membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka tuh & badan pun rasa cergas. Berat pun cepat jek turun.
Jadi kepada mak-mak yg risau berpantang czer tuh tak tahu nak pantang cemana, kita highly recommend utk berbengkung dgn Premium Beautiful sahaja.. Silap- silap haribulan, tak sampai setahun boleh pregnant lagi sorang! 
hehehe



  NAK BERBENGKUNG CARA DULU-DULU 
ATAU
 BERBENGKUNG MODEN?



Ke 2-2 boleh dimanfaatkan semasa berpantang baik bersalin normal atau czer. But tentunya kita nak yang mudah dan cepat. Malah boleh membantu  memberi penampilan lebih langsing mcm sebelum mengandung dulu.


Nowadays ramai yang belum bersalin @ sudah bersalin mencari bengkung yg lebih praktikal & mudah dipakai.

Di sini sis nak suggest pakej berpantang 1st CLASS dgn Premium Beautiful.

Kalau nak tau sekali kita pakai PREMIUM BEAUTIFUL dlm sehari bersamaan dengan 5 kali sesi bertungku. 

Satu²nya BENGKUNG yg ada infrared membakar lemak 900 kalori. Immediate reshape, membantu mengurangkan strechmark & support peranakan kita.. Konsisten jek pakai.. PB mampu inshape body lebih berpotongan.

Potential weight loss minima 10- 15 kg semasa berpantang.

Sgt menjimatkn masa berbengkung dan amat memudahkn bg ibu² moden yang berpantang sendirian.




Ramai yang nak bersalin mencari bengkung, memang sis suggest PB ni as bengkung moden. Memang tak rugi pakai. Malah semuanya puas hati dapat berpantang dengan mudah. PB ni ada  helai dalam 1 set iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. masing-masing main perananannya masing-masing untuk anggota badan kita.


TESTIMONI IBU YANG BERSALIN SECARA CESARIAN DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL 
AS BENGKUNG MODEN






Bakal_bakal ibu yang akan bersalin secara normal atau cesarian tu yang tercari-cari bengkung, Sis suggest berpantanglah dengan Premium Beautiful. memang tak rugi beli. Tahan sampai ke anak yang akan datang. Dapatkan sekarang dengan sis.. Sis akan beri special harga untuk anda.
Premium Beautiful ni takde size S, M, L, XL, XXL, XXXL. Ia ada setiap size bentuk badan anda. Makanya sis akan ukur bentuk badan anda dahulu untuk dapatkan size yang sebenar dengan badan anda.


Contact Azza yea..



Azza Amri
010.2262734

No comments:

Post a Comment