Tuesday 21 November 2017

PREMIUM BEAUTIFUL MEMBANTU SCOLIOSIS


Assalamualaikum..
Harini akk nak beri sedikit tentang SCOLIOSIS


Ada rakan alam maya akk masalah SCOLIOSIS?

Rasanya boleh dikatakan semua pesakit skoliosis ni memakai Back Support khas dari hospital untuk support tulang belakang yg bengkok.. Cuba dengan Premium Beautiful as back support tulang anda.. Membantu ramai pesakit sebegini support tulang belakang mereka dengan baik.


 BAHAYA Skoliosis Terhadap Wanita


Skoliosis ni keadaan di mana tulang belakang seseorang membengkok dan melengkung dari paksinya. Ia lebih kerap berlaku di kalangan wanita iaitu sebanyak 2% berbanding lelaki hanya 0.5 peratus.

Wanita yang ada masalah ni kan boleh mencuba mengawal dan mengatasi masalah tulang belakang bengkok dgn memakai corset secara konsisten.. Anda harus mencuba berikhtiar dengan menyarung sepasang korset hitam ni coz HARGAnya JAUH LEBIH MURAH dari kos pembedahan yang tinggi + risiko sewaktu pembedahan..


Bulan lepas akk ada update di Instagram akk ( azza.amri ) di mana buyer akk ni dari Indonesia iaitu Pak Hendra.

Pak Hendra asal dari Indonesia 
Sumatera Selatan bekerja sebagai buruh binaan di negara kita.. Ikhtiar beli sepasang Premium Beautiful sebagai alternative untuk bantu isterinya yang menghidapi Scoliosis.. Beliau & isteri dh lama survey Back Support yg sesuai utk isterinya.. And terbaca tentang Premium Beautiful yang bagus untuk penjagaan tulang belakang.. Katanya dengan akk.. Setia & sayang isterinya bukan nilai duit lagi.. Janji isterinya sihat seadanya.. Itu dia harap kan. .





Inilah isteri Pak Hendra kebetulan ada Watsap akk untuk beritahu perkembangan terkini sejak sebulan memakai Premium Bautiful.. Alhamdulillah ada improvement kesihatan selepas sebulan pakai Premium Beautiful.. Sakit berkurangan dan selesa dipakai setiap hari.. Paling kami teruja, cantik sungguh isterinya melaram dengan Premium Beautiful.. nampak lebih confident melaram dengan kebaya moden.
.



Premium Beautiful bukan korset biasa. Lebih kepada kesihatan.. 70% healthy + 30 beauty = satisfied. Premium Beautiful mendapat pengiktirafan dari Persatuan Pakar Tulang Antarabangsa Iaitu US, Canada & Quebec.. Membantu as Back Support terbaik untuk kesihatan tulang belakang kita juga.. So kalau anda masalah tulang belakang, Premium beautiful is the best corset utk anda.. .
















Peranan Waist Nipper Premium Beautiful untuk menyokong tulang belakang, vetebrata dan pinggang anda.. Sangat sesuai kepada yang ada masalah sakit pinggang dan sakit tulang beakang. 

Alhamdulilah banyak feedback positive  dari client yg dah pakai sendiri our PREMIUM BEAUTIFUL. Prevention is better than cure! Grab harini our Premium Beautiful untuk Promo Jimat .



No comments:

Post a Comment